Často kladené otázky

Máte-li nějaký dotaz ohledně podlah nebo příslušenství, nahlédněte níže a třeba na něj narazíte. Pokud ne, tak nás neváhejte kontaktovat v online chatu nebo na emailu podpora@parketoutlet.cz. Rádi Vám Vaše dotazy zodpovíme.

Objednávka

Mohu změnit svoji objednávku?

Potřebujete-li změnit objednávku, ať už přidáním nebo odstraněním produktu, kontaktujte zákaznický servis na telefonním čísle +420 530 334 207 nebo na emailu podpora@parketoutlet.cz. Změny nelze provádět v objednávce, která byla již expedována.

Jak mám uplatnit slevový voucher za vzorky?

Slevový kód se zadává ihned v prvním kroku objednávky – krok před pokladnou. Slevový kód je možné uplatit pouze jednou na objednávku na veškeré podlahy v naší nabídce nad 20 m2. Na jiné zboží se tento slevový kód nevztahuje.

Jak můžu za svou objednávku zaplatit?

U nás si můžete vybrat hned několik způsobů, jak u nás platit:

  • V hotovosti nebo kartou při osobním odběru
  • Převodem z účtu předem
  • Platební kartou při objednávce
  • Dobírka

Více o možnostech platby a dopravy zde: https://parketoutlet.cz/doprava-a-platba/

Mohu zboží objednat a nechat doručit později?

Ano je to možné. V objednávce zvolte, že chcete později doručení a v kalendáři vyberte požadovaný termín doručení. Případně nám zavolejte a na pozdějším termínu doručení se domluvíme.

Co mám dělat, když mi nepřišla objednávka/faktura do emailu?

  • Zadali jste špatnou emailovou adresu: můžete nás tedy kontaktovat a my ji upravíme tak, abychom Vám ji mohli zaslat znovu.
  • Objednávka/faktura spadla v emailu do SPAMu

V případě, že obě předešlé situace jsou na Vaší straně v pořádku, je zřejmě chyba u nás, proto nás prosím neprodleně kontaktujte.

Jakým způsobem mohu objednávku zrušit?

Zrušení objednávky je možné provést telefonicky na telefonním čísle +420 530 334 207 nebo emailem podpora@parketoutlet.cz. Takovou skutečnost je důležité nahlásit neprodleně ještě před tím, než je objednávka vyexpedována.

V případě, že není zálohová faktura k objednávce uhrazena do 20 dní, je objednávka automaticky zrušena a nebere se na ni zřetel.

Mám technický dotaz na zboží, na koho se můžu obrátit?

S dotazy na konkrétní zboží se obracejte na zákaznický servis v online chatu, na emailu podpora@parketoutlet.cz nebo telefonním čísle +420 530 334 207.

Doručení

Kdy mi bude objednávka doručena?

Zboží, které máme skladem, doručujeme během následujících 2-3 pracovních dnů. V případě, že se jedná o objednávkové zboží, doba doručení je delší, zhruba 3 týdny. Po obdržení Vaší objednávky prověříme ihned dostupnost u našeho dodavatele a budeme Vás kontaktovat s orientačním termínem dodání.

V případě osobního odběru, nachystáme zboží, které je skladem, k vyzvednutí do dvou dnů. Jakmile zboží bude připraveno k vyzvednutí, budeme Vás informovat.

Mohu si vyzvednout zboží na pobočce?

Ano, zboží si lze vyzvednout na naší provozovně v Hodoníně. Stačí pouze při výběru dopravy zvolit osobní odběr. Více informací o možnosti vyzvednutí najdete v našem článku Doprava a platba.

Mohu sledovat dodání své objednávky?

Při expedici objednávky Vás vždy informujeme o odeslání zboží e-mailem, ve kterém najdete číslo Vaší zásilky a odkaz na její sledování.

Může být moje dodací a fakturační adresa odlišná?

Ano, může. Tyto skutečnosti prosím uveďte do předem přichystaných kolonek v objednávce.

Kolik zaplatím za dopravu?

Zboží doručujeme pouze po České republice. Pro doručení vzorků a péče o podlahu využíváme dopravce WE|DO s nižšími náklady na dopravu, ostatní zboží zasíláme přes Toptrans. Platné ceny naleznete v ceníku.

Reklamace

Mám převzít zásilku, pokud bude viditelně poškozen obal?

V případě, že před převzetím zjistíte, že je zásilka poškozena, je nutno udělat zápis s řidičem o přebrání s výhradou poškození zásilky. Nikdy nepřebírejte poškozenou zásilku bez tohoto zápisu. Zásilka může mít poškozený obal, nikoliv obsah. Pokud by došlo k poškození obsahu, prosíme o nahlášení této skutečnosti společně s fotografiemi, co nejdříve! Následně zahájíme řešení reklamace dopravy a budeme Vás kontaktovat. Pro vyřízení reklamace využijte náš článek Reklamace a vrácení.

Co mám dělat, když jsem rozbalil zásilku a zboží je poškozené?

Neprodleně nás kontaktujte telefonicky na čísle +420 530 334 207 nebo e-mailem podpora@parketoutlet.cz. Do emailu uvádějte vždy číslo objednávky a fotografie poškozeného zboží. Pro nahlášení reklamace využijte náš článek Reklamace a vrácení.

Obdržel jsem jiný produkt, než jsem si objednal/a – co mám dělat?

Kontaktuje nás telefonicky na čísle +420 530 334 207 nebo emailem na podpora@parketoutlet.cz v co nejkratším čase a informujte nás o vzniklé situaci. Situaci prověříme a informujeme Vás o dalším postupu. Zakoupené zboží můžete reklamovat dle Reklamačního řádu. V případě, že nastane situace nedoručení zásilky tak nás prosím kontaktuje co nejdříve, nejpozději však do pěti dnů od plánovaní expedice od nás.

Jak mám vrátit zboží?

Pokud jste zboží zakoupil jako spotřebitel, nikoliv v rámci podnikatelské činnosti, máte možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů. My Vám poté vrátím peníze. Pro přesnější informace a postup, jak zboží vrátit, využijte článek Reklamace a vrácení kde najdete také online formulář k odstoupení od smlouvy.

Jak mám reklamovat zboží?

Může se stát, že je zboží poškozeno nebo s ním něco není v pořádku. V takovém případě ho neváhejte reklamovat. Při reklamaci použijte článek Reklamace a vrácení, kde se dozvíte, jak v případě reklamace postupovat a najdete online reklamační formulář.